Порядок розгляду ТОВ «СЕКВОЯ КАПІТАЛ» звернень споживачів фінансових послуг:
Кожен споживач фінансових послуг ТОВ «СЕКВОЯ КАПІТАЛ», має право звернутися до ТОВ «СЕКВОЯ КАПІТАЛ», яке надавало фінансові послуги, а ТОВ «СЕКВОЯ КАПІТАЛ» зобов'язане розглянути його у належний строк.
Загальний порядок вирішення суперечок передбачає, що усі суперечки щодо наданих ТОВ «СЕКВОЯ КАПІТАЛ» фінансових послуг мають вирішуватися користувачами шляхом переговорів відповідно до процедур, встановлених правилами надання фінансових послуг, відносно яких виникла суперечка, за участю ТОВ «СЕКВОЯ КАПІТАЛ».
Звернення може бути подано наступними шляхами:
- Звернення надсилається на електронну пошту: info@sekvoyacapital.com.ua
- Телефон для звернення : +38(093)847-29-23.
- Звернення надсилається листом разом із супроводжуючими документами на адресу: 65005, м. Одеса, вул. Мельницька, буд. 26/2, офіс 614.
У зверненні потрібно вказати прізвище, ім’я та по батькові, місце проживання та електронну пошту. Необхідно розповісти суть порушеного питання, вашої пропозиції чи скарги.
Відповідь на стандартне звернення надається упродовж 30 днів. Водночас, якщо звернення не потребує додаткового вивчення та перевірки, відповідь надається впродовж 15 днів. В окремих складних випадках строк розгляду може бути продовжено до 45 днів.
Порядок звернення до Національного банку України:
Також клієнт має право звернутися до Національного банку України, як регулятора ринку фінансових послуг, за допомогою дистанційних каналів:
- Звернення надсилається на електронну пошту nbu@bank.gov.ua, використовуючи спеціальну форму;
- Телефон для звернення : 0 800 505 240, дзвінки безкоштовні.
- Звернення надсилається листом разом із супроводжуючими документами на адресу: 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9.
У зверненні потрібно вказати прізвище, ім’я та по батькові, місце проживання та електронну пошту. Необхідно розповісти суть порушеного питання, вашої пропозиції чи скарги. Інформації має бути достатньо для обґрунтованого вирішення справи.
Відповідь на стандартне звернення надається упродовж 30 днів. Водночас, якщо звернення не потребує додаткового вивчення та перевірки, відповідь надається впродовж 15 днів. В окремих складних випадках строк розгляду може бути продовжено до 45 днів. Але Національний банк обов’язково повідомляє про це скаржника.
РЕКВІЗИТИ ОРГАНІВ З ПИТАНЬ ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ
Національний банк України:
Адреса: 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9
Телефон для довідок: (044) 253-01-80
Факс: (044) 230-20-33, (044) 253-77-50
Офіційний сайт: bank.gov.ua
Територіальний орган з питань захисту прав споживачів:
Назва: Головне управління Держпродспоживслужби у м. Києві
Адреса: вул. Некрасовська, 10/8, Київ, , Україна, 04053
Телефон: +38 (044) 486 54 86
Державна інспекція України з питань захисту прав споживачів:
Адреса: 03680, м. Київ-150, вул. Горького, 174
Контактні телефони: - служба діловодства — (044) 528-94-38 - телефон «гарячої лінії» — (044) 528-92-44
Офіційний сайт: dsiu.gov.ua
Посилання на розділ “Звернення громадян” офіційного Інтернет-представництва Національного банку: https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection/citizens-appeals